مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-14اقتصادي

آزادسازی 13 هزار متر مربع از اراضی ملی استان سمنان


فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف اراضی ملی در سطح استان با آزاد سازی بیش از 13 هزار متر مربع به ارزش بیش از 29 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف اراضی ملی در سطح استان با آزاد سازی بیش از 13 هزار متر مربع به ارزش بیش از 29 میلیارد ریال خبر داد.

سردار جلیل موقوقه یی 23 آذر با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی ملی ، چهار مورد زمین خواری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و تحت پیگیری قضایی قرار گرفت و در آخر 13 هزار و 91 متر مربع از اراضی تصرف شده به منابع ملی بازگشت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه بیشتر تخلفات شامل دیوار کشی و محوطه سازی و تغییر کاربری اراضی به صورت غیر مجاز بوده است، افزود: 5 متهم در رابطه با این موضوع دستگیر و به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار موقوفه یی ضمن تشکر از همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی و آبخیزداری استان تصریح کرد: ارزش اراضی آزاد شده توسط پلیس امنیت اقتصادی استان، طبق نظر کارشناسان مربوطه 29 میلیارد و 380 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان از استمرار اجرای طرح های مشابه در استان خبر داد و گفت: برخورد با زمین خواران و سودجویان از اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 13 هزار متر مربع از اراضی ملی استان سمنان

آزادسازی 13 هزار متر مربع از اراضی ملی استان سمنان